Deletedmom0071 size katılıyorum olana saygı duyuldugu gibi olmayanada saygı duymayı bi ögrenseler keske :) direkt korku politikası ile lafa giriyolar malesef.. aşı olan aşı olmak istemeyene bebegine bisi olsa vebali nolcak diyebiliyor ama kimse asının yan etkısınden bahsetmıyor aşı oldugumda kalp atısı durursa hesabını kim verecek mesela ? Aşıdan sonra kanama yasayıp bebegini kaybedende olmus ne yazık ki, bebekte ödem olusup yine kayıpla sonlanan gebelıkte olmuş.. dedigim gibi tetonuz asısı olana saygım sonsuz, ben olmayı düsünüyorum.. çok araştırdım ve aklıma mantığıma yatmadığı icin vücuduma herhangi bir sıvıyı enjekte ettirmeyi gerek görmüyorum..