İshal olursa diye probiyotik saşelerden önermişti doktorum, en basitinden kefir içebilirsin, ev yoğurdu yiyebilirsin bağırsak floranı düzenleyebilmek için. Sıvı kaybı yaşamamak adına bol bol su içmen önemli, sıvı kaybın çok olursa serum bağlatman istenebilir