Yasemincee26 canım yumurta kalitesi aydan aya bile değişiyor. 2 senee yapmadığım şey kalmadı ki amh 2.8 di yumurtalatım kaliteliydi eşimde sorun yoktu olmadı. Sebepsiz infertiliteydi. Tüp bebek ile hamile kaldım. 10 yumurtadan 6 sı dolu çıktı, 6 tane embriyom oldu, 1 i konuldu , 5 donduruldu, o embriyoda oğlum ♥️ 34 haftalık hamileyim