11-02- Kızlar nasılsınız bu hafta aralarında cinsiyet öğrenen ya da şikayetçi olduğunuz belirtileriniz neler ?
Ezoo28 11-02- 11+6 haftaligiz 🥰 ben 10. Haftada biraz rahatlamıştım koku hassasiyetim ve mide bulantım geçiyor gibiydi ama bu hafta tekrar başladı gibi inşallah devam etmez 🤲
KadersizMelek 11-02- 11+6 tam gaz bulantı kusma istahsızlık halsizlik tükenmişlik ağız içindeki o iğrenç tat sürekli mide ağrısı ve patlayacak gibi mide şişkinliği, kısacası benim tek sorunum mide mide mide, çıkarıp atasım var artık 🤦🏻♀️
11-02- Beklenenim11 evet bende de kasık ağrısı var artık bebeğimizin bu haftadan itibaren büyümeye ve gelişmeye başladığı haftalarmış o yüzden kasık ağrısı olabiliyor
11-02- KadersizMelek bende aynı durumdaydım 3 gündür kusuyğrum midem yanıyor bu günlerde geçecek herşey bebeklerimiz için 🥹😍
SeymaSimsek 11-02- 11+2 karın ağrısı bel ağrısı 🥹🥹 bugün lekelenme yaşadım doktoruma gittim herşey yolunda dedi hatta ayklarını oynatışını bile gördüm inşallah 1 hafta sonra ikili testi yaptıracağım. İnşallah lekelenmelerimde devam etmez 🤲🏻🤲🏻