Merhaba kızlar erken doğum yapanlar ikinci gebeliklerde de erken doğum olma olasılığı yüzde 75 deniyor doğru mu ilk gebeliğim 35 haftalıkti gelişim geriliği sebebi ile 31 ile uyumludu haftalık doğdu doktora gittim ikinci gebelik olursa erken doğma olasılığı yüzde 75 imis doğru mu aklım iyice karışti 🤦🏻♀️ hakkında bilgisi olan var mı yaşayan tecrübe edenler