Sibel_72 mide yanmasına bire bir rennie duo şurup günde 3 kez 2 şer tatlı kaşığı idi çok yoğun yaşadğım dönemler
Şimdi kısır falan yediğimde yine oluyor doktor hiç bi sakıncası yok istediğin zaman içebilirsin dedi 3 şişe stoklamıştım 2 kaldı 21. Haftadaymm nasipse doğuma kadar idare eder beni öncesinde 2 Şişe bitmişti baktım güzel
3 şişe yazdırmıştım bi seferde