Prmas61 Tam bir hafta önce kahverengi lekelenme oldu 4 gun sürdü smdi kanamam başladı adet midir anlamadım kan da vermemiştim böyle olan oldu mu aranızda
1palyaco Prmas61 gebe misiniz, şüpheleniyor musunuz . bence lütfen gidin şüphe de varsa çünkü gebelikte her kanama risk barındırabilir .
selcan11 Prmas61 kesinlikle doktora gidin bu akintilar bazen düşük habercisi olur. Hakkınızda hayırlısı
Senaturk Gebelik varsa muhakkak gidin ben 6 haftalık gebeydim kahverengi lekelenme ile başladı kanamam birden arttı düşük yaptım Allah korusun erkenden gidin ilaçla durdurmaya çalışıyor doktorlar gebelik varsa
Prmas61 Senaturk şüpheliyim üç gün önce kesildi kahverengı leke smdi birden kırmızı adet kanı gibi başladı
1palyaco Prmas61 bence bi gidin devlet hastanesinde acilde yapılıyor sonuçta çıkıyor zaten gün içinde . Riske atmayın . Adetim geçti gebelik şüphem var ve az miktarda kanamam oldu falan deyin yapsınlar .
Prmas61 Hilalllle yaptım ama 2 cızgı hemen çıkmadı 10 dk sonrasında çıktı o da kesın değilmiş smdi kan verdım bakalm
selcan11 Prmas61 inşallah sağlıklı nir gebelik olur benimde idrar pozitif kese gorundu kanda negatif cok ilginç bir durum ve kanama başladı doktorda düşük ile sonuçlanabilir dedi
Prmas61 selcan11 beta hcg 24 çıktı gebesin dıyemem dedı acıl doktoru zaten 8 haftaya kadar hiç bir müdahale olmuyormuş nolcak dedım böyle o şekilde atacaksın dedi zaten üç beş hücre birleşimi suanda dedi
Petriks Prmas61 Gebesiniz hemen bir kadın doğuma gidin özelden randevu alın ne demek hiç bir müdahale yapılmıyor bebeğin tutunmasi için kanama için ilaç verebilir şuan düşük yapıyorsaniz inşallah yapmıyorsunuz dur daha detaylı bilgi alırsınız
Prmas61 likesah aile hekimi hemşiremle de görüştüm öyle dedi büyük ihtimalle betahcg yi takip edecez bugün verdim 24 den 22 ye düştü artış olmadı suan normal adet oluyorum gıbı zaten