Kızlar aranızda gebelik zehirlenmesi yaşayan var mı ne gibi belirtileriniz oldu? 36 haftalık hamileyim normalde ayaklarım ödem topluyordu ama Dünden beri yüzümde gözle görülür bir şekilde ödem var özellikle göz kapaklarımda göz çevremde kendimde hissediyorum zaten şiştigini, anormal bir şişlik var hatta eşim dün işten gelince sen çok mu uyudun bugün yüzün gözün şişmiş dedi,birde el bileklerim de ödem topladılar dün, korkmaya başladım internetten baktığımda gebelik zehirlenmesi belirtileri yazıyor sizde böyle şeyler oldu mu ya normal bı durum mu bu 😔😢