Ozgepir 5 haftalık hamileyim .folik asit olarak ne kullanıyorsunuz ,fiyatını da yazar mısınız? fikir paylaşımı olsun🌺
1palyaco Ozgepir ben diofol kullanıyordum . Fiyatı 200küsürlerde birşeydi . Doktor tavsiyesi ile almıştım .
Aysegulasel Ozgepir re genesis max 220 tl aynı zamanda almamız gereken diğer vitaminleri de içeriyor 👌🏻
Gam Vifolic 180 liraydı en son. Tüm vitaminleri içeriyor ekstra vitamin almıyorum 34. Haftamda hala kullanıyorum
Edebiyacianne Ozgepir Daha bugün ücretli olan vitamin ve folikleri sordum hiçbirine gerek yok dedi doktorum. Folbiol, folbatake yazıyorlar genelde ben de onları kullanıyorum. Folbiol reçeteli 2 kutu 50 küsur ₺ye aldım bugün
Amigurumi Ben gebiş değilim ama istiyorum doktorum folavie başladı içerisinde folik asit , iyot, b12 ve b6 içeriyor.
remre- Ozgepir en güzel fo-liqid canım, dil altına sıkıyorsun günde 2 defa.. 278 di 3 hafta önce şimdi güncel fiyatını bilmiyorum 🙈
Deniz90- İ mom kullanıyorum organik sertifikalı tek folik asit primo kullanıyorum suan.12 den sonra i mom omega ya gececegim.