Cansuumesee Kızlar selam dun ilk dozumuzu yaptırdık gunduz cok bır sıkıntı yoktu ama gece kol agrisindan öldum sandım suan yine oyle agrıyı nasıl hafifletebiliriz sizler neler yaptınız ?
ASELHAN Soğuk kompres yapabilirsin başka yapacak bişey yok zaten o kadar önemsenecek ağrısı kalmaz bugün merak etme geçer