cansutekgul Kızlar doktorum denize girebilirsin dedi denizde hiç dalga yoktu bile beş on dakika durup çıktım yüzmedim suda durdum öyle akşamında kahverengi lekem oldu iki gün geçti tekrarlamadı hiç lütfen fikir verin sakıncalı bişey mi bu durum ?
Mucizem24 cansutekgul gebeliğimin başından beri lekelenme yaşıyorum. Tüp bebek annesiyim doktorum kırmızıya dönmediği sürece korkma demişti. Fakat herkesin durumu farklı mutlaka danışın doktorunuza. Bu arada bende 8+6 yım
cansutekgul Yazmelegi_ doktoruma yazdım sıkıntı olmaz progestan içebilirsin dedi ama ben bebeğe bi şey olmuş mudur diye korku içerisinde ağlıyorum
Mnergn cansutekgul bende 10 haftalık gebeyim geçen kahverengi leke geldi ve 3 gün sürdü acile gittim sorun olmadığını söylediler sonrasında doktora göründüm yine sorun yok dedi. İçinizin rahat etmesi için dilerseniz bi acile uğrayın. Ama kahverengi lekenin sorun olmadığını söylüyorlar genelde.