bebeklerimveben_ Kimin duası kabul olur bilinmez bugün 37 haftalık olduk su azalması var dı 10 gün önce ne olur düzelmiş olsun 38. Hafta da alsın bebeği çünkü arkada bi bebeğimi bırakmak çpk zor 1 hafta daha dursun
1prensesannesi_ bebeklerimveben_ sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah Rabbim kucağınızi boş koymasın 🤲🏻🤲🏻
Nidaylmz bebeklerimveben_ Canım Rabbim Şafi isminin hürmetine şifa versin. Canını sıkma❤️ 37.hafta da 38.hafta da doğum icin çok güzel bir zaman erken değil❤️
EsraDabakzkal Sağlıkla alın kucağınıza inşallah. Ama 38 hafta çok erken değil bi problem olacağını sanmam içinizi rahat tutun 🙏