Nuryldzz Kizlar boyle bi durumda olan var mi doktor bana guldu gecti ama ben genede endiselendim. Ne gibi bi problem olabilir ne demek oluyor tam olarak aciklama yapabilecek olan var mi ay.
Mavijelip Nuryldzz bende aynı durumdayım 37+2yin iki hafta önden gidiyorum haftaya doktor alttn bakım ya normal diyecek yada sezeryana gün verecek
Heaven1708 36+3 üm hep iki hafta önden gidiyor. Doktor iri bebek diyor. Şekerli şeylerden uzak durmamı söyledi sadece
Nuryldzz Heaven1708. Banada dedi sekerliden uzak dur diye ama duramiyorum. Herhangi bi sikinti olmaz herhalde dogumda.