Merhaba şubat ayında 20 haftalik bebegimi rahim ağzı kisaligindan kaybettim şimdi 2. Ye hamileyim 5 haftalık yeni öğrendik. Geçen seferinde doktorun tecrübesizligi sebebiyle geç fark edildi. Doktor arastirmasindayim serklaj konusunda uzman ve tecrübeli doktor öneriniz var midir