Yahyasaliha benim ilki sezaryen şimdi devlet ssvd yapmıyor diye özele gidiyorum. Ama son anda sezaryene de dönebilir. Yani doktor ameliyatta konuşsun, sonda ameliyathanede takılsın, arabamız yok eşim sürekli yemek getireemez yemeklr iyi olsun. Refakatçi annem olursa rahat etsin diye özel istiyorum. Devlette ağrı kesici istiyorum dememe rağmen 11de ameliyattan çıktım gece 11 de yaptılar iğne. Yani her devlet bir olmuyor o yüzden senin karar vermen lazım. Para varsa rahat rahat özelde doğur mis gibi 😂