16kasimmucizem Kayseri’ye doğum için geleceğim doktor önerisi ve hastane ücretleri hakkında bilgisi olanlar var mı? Normal ve Sezaryen olarak yazarsanz sevinirim Özellikle Tekden’de özlem hanımın ücreti nedir bilen var mı?
Tweetyy_ 16kasimmucizem canım benim Özlem hanımın takibindeyim. Muayene ücretleri en son 1 ay önce gittim 650₺ olmuş sigortalı isen. Doğum ücreti de 12.000₺ diye biliyorum
Beyabann38 16kasimmucizem ozlem hanımda 2 dogumumuda yaptım kesinlikle tavsiye ederim. 650 ücreti var 13 bindi ücreti dogum için ama yinede birebir konusmakta fayda var :)
Yazmelegi_ 16kasimmucizem medical palace aynur hanım 650 muayene 12000 doğum normal sezeryan aynı birde tekden de özlem hanım muayene 650 dogum 13000
gulayse_38 Tweetyy_ özlem hanımdan memnun musunuz ilk defa bugün gidicem 12 haftalık olduk cinsiyet söyler mi acaba
Tweetyy_ gulayse_38 ilk öğrendiğimden beri Özlem hanımdayım canım çok memnunum çok tatlı çok bilgili ve ilgili bir doktor eminim çok memnun kalırsın. Bana cinsiyeti 11.haftada söyledi ve yanılmadı gerçekten başarılı bir doktor 🥰 asla pişman olmazsın
gulayse_38 Tweetyy_ yaa herkes çok övüyor gerçekten çok yoğun bi doktor kapısında çok sıra oluyor bakalım birazdan gideceğiz umut verdiniz bana 😍
Tweetyy_ gulayse_38 evet çok yoğun bir doktor kapısında ilk zamanlar bizde çok bekliyorduk ama sabah erken saatlere internet üzerinden randevu alırsanız hiç beklemiyorsunuz bu şekilde çözüm bulduk biz yoksa baya bi beklemeniz gerekiyor
16kasimmucizem Cevaplar için çok teşekkür ederim kızlar bende değerlendirmeye aldım inşallah memmun kalırız 😊
gulayse_38 Tweetyy_ şimdi çıktım çok beğendim özlem hanımı çok ilgilendi gerçekten 🥰 renkli ultrason bile verdi her doktor vermiyor
Tweetyy_ gulayse_38 beğenmenize sevindim 🥰 evet renkli ultrason resmini de veriyor 🥰 güzel anılar biriktiriyoruz o sayede 🥰