Ferihan kendi doktorun yazdıysa korkma canım bende senin gibi düşünüyodum ilaç konusunda ama doktorlar işini biliyolar dişimden çok çektim bende ilaç yazdı bi müddet kullanmadım ağrılarım artınca mecbur kullandım ama bi sıkıntı olmadı şükür saten hamile oldugunu bildiğiğ için doktor ona göre ilaç yazıyo