2.bebeğime hamile olduğumu öğrendim ilk verdiğim kan testi 183 çıktı 2.si 380 3.sü 550 doktorum farklı cihazlarda ölçüm yapıldığı için değişebilir dedi farklı yerlerde yaptırdım hep ultrasonla baktığında rahim duvarı kalınlaşmıştı yarın tekrar kan vericem geç döllenme olabilir diye ama okuduklarım çook moralimi bozdu dış gebelik sağlıksız gebelik VS olabilir diye bu durumu yaşayan varmı?