Rzlgln534 _Dilan Yapılması gereken neyse onu yap canım ben de aynı sebeple 37/3 de doğum yapmıştım suni sancıyla bebeğin için nasıl iyi olacaksa
Aylinsevim _Dilan suyun azaldiysa tabiki bekleme zaten gününü doldurmuş bebegin olması gereken neyse onu yap tabki