Filiz_76 dün kontrolum vardı doktorum 5 saat hareket hissetmezsen tatlı ye uzan veya otur hareket etmesini bekle eğer yine hissetmesen gel dedi hani öyle bir sorun yaşamadım maşallah çok hareketli tabi ben 32 haftalığımı aşırı hissediyorum da sen daha 16 haftalıksın belki uyurken oynadı sen hissetmedin panik yapma tatlı şeyler ye otur veya uzan bekle ben 16 haftalıkken hiç hissetmiyordum 19 da hissetmeye başladım