Tugce-12 Herkese merhaba , kızlar yarın yumurta çatlatma iğnesi olucam İnşaAllah bu durumu yaşayanlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız benim hiç bilgim yok 🤗
Hizligonzales Tugce-12 ben ilk bebegime asilama ile gebe kaldim. 3ay boyunca sadece klomen ve catlatma ignesi denedik sonra ara verdik bikac ay baska bi doktora gittik oneri uzerine ilk asilamada cok sukur ogluma gebe kaldim. Simdi ikinciyi bekliyorum buda kendiliginden oldu.
Tobeshh Tugce-12 ben ilk aşılmamda gebe aldım hayırlısıyla inşallah sanada nasip olur 🙏 ilk 3 ay klonun ve çatlama iğnesi denedik 4 cüde aşılama denedik tuttu şükür 🧿 darısı tüm isteyen herkesin başına inş 🙏
Gamzenur95 Tugce-12 ben ilk aşılamada hamike kaldım yumurtaları büyüttük iğne ile sonra çatlattı diğer gün hemen aşılama tuttu çok şükür
Tugce-12 Hizligonzales ilk aşılamada hemen tutmadı mı yani benimde çok umudum yok herkeste ilkinde olmuyor sanırım🙁
Hizligonzales Tugce-12 ilk asilamada tuttu iste. Onun oncesinde sadece klomen ve catlatma ignesi kullandim 3ay onlarda olmadi sonra ilk aşılamada tuttu çok şükür
Tugce-12 Hizligonzales çatlatma iğnesi olmak aşılama demek değil mi ben çatlatma iğnesi olucam aşılama sanıyorum onu
Tobeshh Tugce-12 ilaç ve çatlama iğnesi yapılıyor evet ama aşılama isterseniz yine öncesinde ilaç kullanımı ve çaylama iğnesi yapılıyor sadece 36 saat sonrasında tek farkı hastaneye çağrıyor eşindeki spremleri sana enjekte ediyor diğerinde siz kendiniz deniyorsunuz çatlama iğnesinden 36 sonrasında ilişki öneriyor aradaki gark bu aşılama doktor enjekte ediyor aşılmasın yumurta takibinde siz deniyorsunuz 🥰
Tugce-12 Yasmim canım ben aşılama dedim ama çatlatma iğnesi olucam ben sadece bu aşılama demek değil mi
Yasmim Tugce-12 inş canım strese sokma kendini psikolojisi zor emek veriyoruz ilaçlar dengeyi çok bozuyor ama içini ferah tut rabbim inş hepimize sağlıklı evlatlar nasib eder çatlatma iğnesiyle çok hamile kalan oldu çevremde ama bnde pco var o yüzden bnde olmadı nasib herşey
Yasmim Gamzenur95 gonalf miydi canım senin bnm 2. Aşılamam gene fostimon verdi bu sefer gonalfde daha mı iyi anlayamadım tekrar fostimon olunca umudum kırıldı
Gamzenur95 Yasmim evet canm ben gonal F kullandım 11 gün boyunca 12. Gün aşılama oldum doktorun senin için hangisi iyiyse öyle önerir
Gamzenur95 Yasmim hayır öyle deme hiç bir zaman umudunu yitirme Allah büyük inşallah sana hayırlı zamanda hayırlısını nasip eder hiç benimde hiç umudum yoktu inan test vermeye ağlayarak gittim çok ağrım vardı adet sancısı gibi ama işte Rabbim büyük 🤲