Sezeryan istiyorum normal doğum istemiyorum diye vicdan yapmalı mıyım kızlar bir sonraki randevum 15 gün sonra doktor doğumu konuşuruz sen nasıl rahat hissedeceksen öyle yaparız dedi ama ben sezeryan olmak istiyorum ve biraz vicdan yapıyorum normal mi yaa