Bebek odası yapmak görünüş olarak çok güzel yapanlara saygı duyuyorum ama bana çok saçma geliyo. Bı tane park yatak aldık yatağımın yanında bide bebek arabasıyla puset onlarda takım satılıyordu zaten evlenmeden önce kullandığım annemlerin evinde kalan kendi dolabım vardı onu da getirdik oda bebeğimin dolabı oldu o kadar şimdi ikinciye hamileyim ona da sadece bi tane beşik alincak uygunlarindan o da yatağımın yanında durucak şimdilik çünkü geceleri size ihtiyacı olucak sürekli diğer odaya gidip gelmek sizin için de zor olur bide duymazsanız insanlık hali sonuçta iyi olmaz. Biraz daha büyüsünler oylelikle düşünüyorum ben tabi bu benim düşüncem herkes farklı