Munevver_bozdogan Dün 10.gündü erken hamilelik testi yaptım iki çizgi çıkmıştı. Bugün normal test yaptım tek çizgi çıktı anlamadım ben bu işten bisey. Doktor 15 gün sonra yap dedi ama dayanamadım erken yaptım sonradan pozitife dönüyor mu ?
senamaraz Munevver_bozdogan aslında pozitife dönüp dönmeyeceğini bilmiyorum ama erken gebelik testi daha hassas kaset testlere göre belki o yüzden görmemişsinizdir normal testte pozitifi çünkü gecikmeden sonra çıkıyor genelde çift çizgi
eylulmihrasmom Munevver_bozdogan çatlatma iğnesi içinde hcg hormonu bulunduğu için önce pozitif etkisi geçince negatif çıkmış olabilir. ben de dayanamayıp 11.gün yapmıştım aşırı silik çizgi verdi kan verdim 10 çıktı değerim kanla artış takip ettim. insallah vardır bi kaç gün daha bekleyin :)
myangelson Munevver_bozdogan önce negatife dönüp sonra pozitife dönüyor genelde zaten benim öyle olmuştu ve erken gebelik testi zaten hassas bir test vücudunda var olan hormonu pozitif çıkartmış o sebeple. 14. Günden önce test yapmamani öneririm ben iğnenin ertesi gününden itibaren sayarak 14. Günü test yaptım silik pozitif görmüştüm. Bir de 11. Günüydu sanırım yanlış hatırlamıyorsam yapmıştım nöroloji için doktora gidecektim o zaman negatifti mesela test
Kubra00111 Munevver_bozdogan benimde 12.gum negatif productor ile yaptım Dr geç döllenme olur adet günümü bekleyelim dedi ama umudum kalmadı nedense
senamaraz Munevver_bozdogan inşallah görürsün pozitifi 🙏 doktorun dediği süre kadar bekleyip yapman daha sağlıklı kullanılan ilaçların etkisiyle de değerde yükseliş oluyormuş o yüzden en net sonucu bekleyip alabilirsin
Munevver_bozdogan eylulmihrasmom inşallah canım bir kaç gün göğüs ucum ağrıdı 2 gündürde adet olacakmış gibi ağrım var kasıklarım da ağrıyor çalışıyorum ayakta uyuyorum resmen
eylulmihrasmom Munevver_bozdogan ağrılar çok normal bende de göğüslerim aşırı şişti çok uyku halim oldu bir de çok sık lavaboya çıktım
eylulmihrasmom Munevver_bozdogan evet çatlatma iğnesi kullandığım ilk ay hamile kaldım o ay. şu an 27 haftalık olduk🥰
babyiscoming_ myangelson bende 12.günü sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptım negatif çıktı pozitife dönme ihtimali var mı acaba
myangelson babyiscoming_ bilmiyorum ki 14. Veya adetin gelmezse 15. Günü tekrar yap test ama normal kaset test ile. Bana doktorum öyle demişti o zaman hala negatif olursa ve hala adetin gelmezse 2-3 gün içinde muayeneye gel bana demişti çünkü iğne kullandığımız için bizim adet günümüz sayiliyormus rabbim hayirlisini versin hakkınızda 🤲🏻 bir de iğne gününü sayıyor musun ?
Kubra00111 babyiscoming_ benimki de 12.gum negatif Dr geç döllenme olabilir bekleyelim dedi ama umudum yok
babyiscoming_ Kubra00111 valla canım benim bugün 14.günü iğnenin benimde hiç umudum kalmadı. Adet geciktirici kullanıcam ama bu seferde korkuyorum ya varsa diye 🥹
Munevver_bozdogan eylulmihrasmom maşallah 🙏🏻 dünden beri kokusuz beyaz akıntım var belim ve kasığım ağrıyor göğüs ucumda ağrıyor bunlar hamilelik belirtisi mi ?
myangelson babyiscoming_ iğnenin ertesi gününden itibaren say dedi doktorum o zaman sen 11. Günü test yapmış oluyorsun öyleyse bugün de 13. Günün sen yarın test yap ilk idrarinla canım
babyiscoming_ myangelson yok canım ertesi günden itibaren sayıp yaptım yanlış anlamışım ilk yazdığını 😂
myangelson babyiscoming_ he anladım canım o zaman sen yine de tekrar yarın test yap istersen veya bugün kan ver direk garanti olsun 😅