Arkadaşlar vajinal enfeksiyon kapmışım sanırım ama abartılacak kadar büyük değilmiş yani başlangıç diyebiliriz kadın doğum da doktor olan arkadaşıma danıştım doktoruma gidemedim kontrolüm 2 hafta sonra olduğu için ve yaşadığım şehirde değilim mejburen beklemem gerekiyor benim hastaneyd gidene kadar ne yapmam gerekiyor evde bunun ilerlememesi için yardım edin lütfen 16 haftalık hamileyim 😭