e_blue_sky_a ben troid için prof. Dr. yeşim erbile gidiyorum.instagram sayfasından da bakabilirsiniz bir cok bilgi veriyor.troid hastalıgının allahı gibi bir kadın.tüm dünyadan geliyorlar kadına hatta lazerle hashimatoyu bile durduruyor.mehmet ali erbilin ablası kendisi.mutlaka takip edin.medicana da gebelik takibim yapılıyor.oradaki endokrin uzmanı da yeşim hanım da aynı seyi soyluyor.kafanıza göre iyot kullanımını arttıramayız ve azaltamayız ama notmal insanlar gibi bir sıkıntımız yoksa ya da t4 dusuk ise iyotlu tuz kullanmanız gerekli.