Ben dinleniyorum, iş yapmıyorum. Erken doğum riski var diye. Ama yinede bu gün doktor başının çanağa çok yerleştiğini söyledi. Artık bir tek tualete kalkacağım ne kadar anne karnında kalırsa o kadar iyi dedi. Şimdi doktordan geldim çok zorlandım altdan kontrol etdi, araba falan şimdi çok daha ağrılarım var. Bide 2ci sezeryan olucam ilk sezeryan yeri çok çok daha ağrıyor. Suyumun azaldığını söyledi doktor.