ada1180 Herkese merhabalar 36+4 te sancım gelmişti serum ve iğneyle durdurdu doktorum 37+3 te tek bir yerde su kaldığı için ve bebek makat geliş olduğu için sezaryenle doğum yaptım. Ameliyathaneye giriş anımı hiç unutmıycam müthiş heyecanlıydım ve çok korkuyordum.. Doktorlar bendeki heyecanı farkedip tansiyonum oynamasın diye girer girmez bayılttılar bebeğim 15-20 dakika içinde çıkmış daha sonra ben çıktım narkozlu olmama rağmen herşeyi hatırlıyorum öksürmem geliyordu sürekli boğazım da gıcıklanma hissi birinin koluna yapışıp öksürebilir miyim diye sordum 😊 Hafif hafif ıhı ıhı yaptım canım acıycak korkusundan. narkozun ve ağrı kesicilerin etkisinden başta birşey anlamadım gelir gelmez bebeğimi emzirmek için verdiler şok içindeydim ameliyathaneden odaya gelene kadar bebeğim bebeğim diye sayıkladım 😊 Başım dönüyordu hala ağır ağrı kesicilerden dolayı uxun süre kendime gelemedim her kafadan bir ses çıkıyordu ben hiç birine adapte olamıyordum sürekli ağladım neden narkozun etkisi geçmiyor diye 😓 Bir süre sonra doktorum geldi karnıma bastırdı hafiften bir parmağını vajinaya sokup kan pıhtısı gibi birşey çıkardı kendimi kastığım için biraz canım yandı akşamüstü sondamı çıkarttılar oda acımıyor demişlerdi ama acıdı 😓 Sonra eşim ve hemşire kaldırdılar beni karnım düşüyor gibi bir his oluyor çok canım acıdı bir adım bile atmak istemedim ama mecbur attım🤦♀️ Lavaboya çıkamadım gaz çıkaramadım diye önce suyun içine katılan bi ilaçtan verdiler sonrada fitil yaptılar azda olsa çıktım lavaboya. En önemli şey gerçekten de büyük tuvalete çıkmakmış napıp edin tuvalete çıkın zorlayamıyorsunuzda ama gaz ve lavabo olmayınca ağrılar çok artıyor sol ayağımın üstüne basamadım tekerlekli sandalyeyle çıktım hastaneden eve gelincede aynı şekilde wc çıkamadım diye günlerce ağrım oldu en sonunda lavman verdi doktor wc çıktım ve sürekli yürüdüm ağrıdan yürümediğim için belkide o kadar ağrım oldu siz siz olun ağrınız ne kadar olsada yürüyün başka türlü geçmiyor kusura bakmayın uzun oldu ama ben çok çektim sizde çekmeyin diye detaylı anlattım bebeği kucağınıza alınca gerçekten ağrılar hafifliyor sormak istediğiniz birşey varsa cevaplayabilirim
oglummehmedim Ne guzel bebeginiz gelmis artik bunlari dusunmeyin haturlamayon da ya da bebeginize kavusmak icin cektiginiz eziyyet gibi dusunun sonucu ne guzel🤗Minnak birsey Allah anali babali buyutsun kotu gun gormuyesiniz insallah 😘
ada1180 oglummehmedim amin Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🙏🏻 darısı başınıza inşallah ağrısız sızısız😘