Yareniko26
İdrarda keton yüksekliğinin nedeni, daha çok yeterli insülinin alınmamasından kaynaklıdır. Bunun yanında, düzenli beslenmemek, kan şekerinin yüksekliği ve bazı enfeksiyonlar idrarda ketona neden olabilir. Bunun yanında çeşitli faktörler, ketonun pozitif olmasına neden olabilir. Tabi dut kurusu çayını da doktorunuza danışmadan tüjetmeyin yanlış yönlendirmek istemem asla 💖