Baharr_zn Merhaba kızlar henüz 13 haftalık gebeliğim var ancak ayak bileklerim ellerim çok fazla şişiyor gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyorum ama doktorum 21. Haftada bakıldığını söyledi başına gelen var mı ? Tedavisi nasıl oluyor
Aysee1123 Baharr_zn 20 den sonra görülen birşey olduğunu biliyordum bende. Tek belirtisi ödem olmuyor. Baş, karın, mide ağrısı veya nefes darlığı vs gibi. Sizin ödeminizin sebebi başka birşey olabilir
Sevgi56 Baharr_zn ödem tek başına belirti değil, bunun yanında tansiyonunuz yüksekse gebelik zehirlemesi olabilir. Ama ödem için çok erken bi hafta, hızlı ve fazla kilomu aldın acaba
Baharr_zn Aysee1123 baş ağrım iki keredir oldu ve çok kötüydü birinde acile gittim iğne oldum diğerinde uyuyarak atlatmaya çalıştım
WiseMom Çok geçmiş olsun öncelikle, benzer durumu yaşadığım için telaşlanmadan okumanızı tavsiye ederek doğum hikayemi link olarak bırakıyorum, sevgiler❤️ https://forum.mutluanneleriz.com/d/1570286-preeklampsigebelik-zehirlenmesi-surecim-dogum-ve-bilinmesi-gerekenler/100