Merhaba annelerim 😊
37+0 haftalik hamileyim, ve artik sonlara geldik kizimla , kavusmamiza cok az kaldi, neden bilmiyorum ama degisik duygular yasiyorum, hem mutlu hem huzunlu, mutluyum cunki kizima kavusucam ama bir taraftan her ne kadar gebelik kolay bir sey olmasada dogdukdan sonra karnimin bos olmasindan, artik karnimda bir bebegin hareketlerini hissetmiyecegim icin huzunleniyorum😅 sizler dede boyle oldumu hic 😅