ldmzki Merhabalar, dün akşam böyle açık renk adet kanaması yaşadım sabaha doğru daha koyu refl kanaması gibi oldu ama akmıyor Koyu kırmızı yerleşme kanaması olan var mı?
Ebruli_08 ldmzki yerleşme kanaması pembe veya kahverengi oluyor canım 2 gebeliğim ikisinde de yaşadım
ldmzki Ebruli_08 Ben çok sancılı ve kanamalı geçiriyorum regl dönemlerini şu an hiç ağrım yok o yüzden merak ettim
ldmzki defnezumram geçen ay 27 haziranda ilk adet günüm bu ay 3 gün önce gördüm benim düzenli olur böyle erken çok nadir gelir Ve gerçekten hemen kanamam açılır
defnezumram ldmzki yalancı gebelik belirtisi olabilir test al yap belli olur ama yerleşme kanaması böyle olmuyor ben gebelik var sandım düşük yapıyor olabilirsin diyecektim