GaMze-koran35 Yareniko26 çok zorlu süreç denmez ama kişiye bünyeye göre değişiyor ben ilkinde çok zorlandjm 2.dogumumda çok iyidim 3.bakalim neler bekliyor 🤭
GaMze-koran35 Yareniko26 hayır canım uyusturuyorlar sonrası tabiki uyuşukluk geçince ağrı acı oluyor oda zamanla iyi oluyorsun kolay tabiki birşey yok herşey zamanla düzeliyor