Kubra00111 ben p.tesi günü oldum daha catlatma iğnemi igne etkisi 12.güne kadar sürüyor diyorlar o yuzden 13.14. Günü regl olmazsam yaparim diye planliyorum cunku bi kere 12.gününde igne etkisinden silik çıkmıştı ve ben kesin hamileyim diye ne hayaller kurup kan verip negatif almistim o bana ders oldu 13.günden önce yapmayi düşünmüyorum o yüzden