Churcill evet bana da öyle dedi doktorum. O hafta benim de aşırı bulantım ve baş ağrım vardı. Doktoruma söyledim o da doğum belirtisi olabilir dedi. Şükür sonrasında geçti 35+5 oldum. Dün akşamdan sonra tekrar başladı bulantım 😤 benim bide demirim yüksekmiş o da bulantı yaparmış. Cuma günü aile hekimi kontrolüm vardı. Sonucum yüksek çıkmış bıgün gideceğim bakalım ne diyecek. Demir yüksekliği de o belirtileri verirmiş.