Yusraklnc_ Cemil ismi ne kadar hoş ve naif. Ben de böyle klasik isimlere yöneldim bu aralar. Döneme göre herkes benzer isimleri koyuyor, bazı isimler kulağa hoş bile gelse duymaktan sıkıldım. Sizin farklı ve hoş olacak ne güzel. Asaf veya Efe ekleyebilirsiniz ama eklenmese de tek başına çok güzel