Bende aşırı saçma buluyorum anne baba ismi koymayı mesela bizim ailede asla anne baba veya sülalede bir isim konulduysa bir başkası koymuyor. Ama eşimin tarafında erkeğin anne babasının adı konuluyor isterse adamın 5 oğlu olsun 5 i de kızına annesin oğluna babasının adını koyuyor aşırı saçma buluyorum. Biz daha nişanlandık ertesi günü kaynanam diyor 5 çocuk istiyorum senden Çifter Çifter kendi sülalesinden isimler ayarlamış şok oldum bu benim hiç hoşuma gitmedi yani . Şimdi evlendiğinizden beri de ne zaman geliyor küçük kendi adını diyor. Eşimde hep koyucam diyordu bende istemiyorum diyordum tartışıyorduk ben ona küsüyordum. Ama artık diyor çocuğum olsun doğunca karar vercem diye ama beni kırmaz tabi o zaman aşırı baskı altında ne der bilmiyorum. Geçen annesi yine dedi tersledi kızdı annesine sana ne ne sorma artık şu soruyu diye (biz uzun zamandır çocuk istiyoruz daha olmadı) hem adına kimse karışamaz benim yıllardır aklımda olan istediğim bir isim var okursalar onu koyarım karıma bile karıştırtmam dedi. Öyle demesinin sebebi annemin adını koymazsak deseler bile benlik değil kocam istemiyor de. Kötü olacak ben olayım sen bir bir şey deme dedi . Çok uzun oldu ama eşiniz de bitiyor yani iş Efe hoşuma gitti yanına yakıştı gibi Cemil Efe