Kızlar selamm
Regl tarihimden 4 gün önce kan testinden 1,2 ile negatif sonuç aldım. Bugün Regl gecikmesinin ikinci günü. Testte hafif silik bir çizgi görünüyorum bakar mısınızz, gecikme olmasına rağmen bu kadar silik çıkması ne anlama geliyor yardım lütfennn ❣️❣️