Babysgt Kızlar bugün 38+1 ile saat tam 10 da hayırlısı ile prensesime kavuşuyorum. Buradaki postlarda ne zaman doğuma giden bi anne görsem dualarımı eksik etmeden sağlıkla kavuşmasını diliyorum.. sizdende dualarınızı bekliyorummmm
Youngmotherr Babysgt ay bugün saat 10 da benim de doğum belli olacak bebeğim bugün gelebilr 🥹 sağlıkla al kucağına canım benimm