Kızlar 37+2 de kalp atışının fazlalığı nedeniyle acil sezeryanla bebeğim doğdu. Şuan küvezde tedbir amaçlı 3 gündür hepinizden Allah rızası için dua istiyorum ağlamaktan helak oldum elimde değil dokunamadan aldılar yavrumu . Kimin duasının kabul olacağı bilinmez ne olur 😭