Birannee1 Kızlar gebelik sürecinde ne saçımı kestirdim nede boyattım normalde omreydi doğumdan sonra değişiklik istiyorum artık boyatmakta sakınca var mı uyuyamıyorum bari burada vakit geçireyim biraz ☺️
Aygl61 Birannee1 bende 35 hafta gebeyim ve sağlıkçıyım benimde ombreliydi ama şuan diplerim, beyazlarım aldı başını gitti 😃 ama bebişten sonrada ilk emzirme 6 ayı önerilmiyor bebişin sağlığı için bence beklemeye değer 😇
Birannee1 Balbebek012 internette üç ay sonra boyattın diyor kimi sayfa 40 in çıksın öyle boyat diyor bilmiyorum ya zararı var mıdır acaba