Nur-kaynak Merhaba arkadaşlar 31+5 bebişim geceleri hiç mi hiç uyutmuyor tekmeleriyle bır sag bır sol ne tarafa döneceğime şaşırdım 😂🙋🏻♀️
Tusse18 Nur-kaynak bende post açacaktım şimdi,21+5 olduk suan hareketlerden uykumdan uyandım 🥹 o kadar hareketli ki 🧿 normal mi güzel anneler bu kadar hareketli olması 🥹 hareket etse bir dert etmese bir dert herşeye bir şey buluyoruz ama 🫠
turkuaz_ Nur-kaynak ben eğer akşamları atıştırmadam yatarsam yani aç olursam tekmeliypr eğer toksam minnoşta uyuyor onu fark ettim
Nur-kaynak Tusse18 normal canım bızımde öyle çok hareketlı gercı benım 31 haftalık aman aman degıl ama sağa yatıyorum vuruyo sola yatıyorum vuruyo şaşırdım nasıl yatcagımı 😂
Tusse18 Nur-kaynak yaa 🥹 ben hissediyorum artık hareketleri ama bugün hiç durmadı tabii bünye alışık değil 😂 tereddütte kaldım bu kadar normal mi diye
Nur-kaynak gamze_harun3003 tabıkıde bır buçuk ayım var aynı bedenden ayrılıcaz dıye üzülmüyoda degılım🤭☺️
Nur-kaynak gamze_harun3003 geçer inşallah tek saglıkla gelsın de gerısı hiç önemlı degıl sag sağlık al kucagına 💕
gamze_harun3003 Nur-kaynak amin inşallah bütün bekleyenler sağlıkla mutlulukla alsınlar kucaklarına inşallah🙏🌸