Merveaysem bende de büyük göğüs problemi var.ilk kziimda hatta doktor sütyen takma demişti,mastıt oluyodum gogsumu kestiği için malesef.lotus sütyen almıştım Penti den dışarı çıkarken onu takiyoduk mecbur,emzirme sütyeni aldım ama gelmedi,LCW den esnek sporcuların giydiği yarım atlet aldım evde onu giyiyodum.buyuk olması da çok zor valla.iki sene kızımı emzirdim öldüm bittim.