Ranakzrn 36.haftamdayım kizlar kasiklarimda sanki regl agrisi gibi ama cok siddegli degil dayanilmayacak bir agri degil ama regl agrisi nin aynisindan oldu bugün 4kez bu yalanci sanci mi sizce? ve bebekte hareketli her zamanki gibi
Gizemlibirisi Bende 36 dayım.dediginiz gibi bugün bende de oldu hatta agdaya gittim hemen.duzenli olmadığı için doğum sancı değil yalancı sancı oldugunu anladim