Esrolojii amin inşallah herseyin hayırlısı olsun❤️ bende 12.haftada erkek deyince pek inanmadım yanılma çok oluyo etrafta dediler 18. Haftada söyleyince ikna oldum:)) ayrıntılı ultorsunda kesin belli oluyormuş ama ben girmicem gereksiz geliyor bana siz düşünüyor musunuz?