Annemm1213 Allah yardımcın olsun kuzum çok zor oluyor biliyorum bende ilk gebeliğimde hep düşük riski yaşadım düzeldi derken bebeğim 25 haftalık iken doğum pozisyonu aldı bu sefer de erken doğum riski başladı iğnelerle tedavilerle 34 haftaya kadar zor durdurmuştuk çok sıkıntılar çekti yavrum ama şimdi 4 yaşında çok şükür , zor oluyor hamileliği riskli geçirmek, şimdi üçüncü gebeliğim bunda da düşük riskim vardı ilk 3 ay zor geçti üstüne bebekle benim kan uyuşmazlığım çıktı derken şu haftaya gelene kadar canım çıktı. Seni çok iyi anlıyorum bol dua herşeyin başı , Allahım sağ Salim aldırsın kucağına , evlat bambaşka birşey , karnında ayrı korkular doğuyor ayrı korkular annelerin ömrü korkarak geçiyor , analık çok zor derlerdi de anlamazdım meğer ne haklı imiş öyle diyenler, senin stres yapmaman lazım stres herşeyi tetikliyor , bebeğin her stresinden etkilenir, çok şükür bu haftalara gelmişsiniz inşaallah bundan sonrası güzel olur sizin için 🤲🏻