Annemm1213 24+1 olduk 99 sayısına düşmeye son 12 gün kaldı.🤩 3.gebeliğim olduğu için göbüşüm kocaman oldu. Bir an önce doğum zamanı gelse diye heyecan dorukta. Tahmini doğum zamanı 13 Kasım görünüyor ama normal beklediğimiz için canı ne zaman ister gelmeyi acaba diyorum hergün.🤦🏻♀️ sabahları kusmalar hala devam ediyor, iştahsızlık zirvede.🥺 4 yaşındaki oğlum ve 3 yaşındaki kızımın arkasından koşmaktan zaman ne çabuk geçti anlayamadım. Geceleri tekmelerden uyuyamıyorum, bel ağrılarım bacak ağrılarım derken ağrılı geçen bir hamilelik süreci oluyor, inşaallah hayırlısı ile hepimiz sağ Salim alırız kucağımıza miniklerimizi.💙🤲🏻 bir oğluşum daha geliyor Allah’ın izniyle.🩵