Kızlar selam 34+1 haftalık hamileyim 4 agustosta doktor kontrolüm var. Herhalde artık gün belirleriz diye düşünüyorum doğum için. Sezeryan olacagım kendi isteğimle. Ama doktorumun söylediği tarihten ya erken doğum başlarsa nasıl oluyo o işler yanii anladınız siz beni😂😂 korkuyorum biraz doğumdan hani başlarsa napcam ne edicem 🥲🥲