Sevgii27 sizde sağlıkla alın inşallah bebişinizi kucağınıza doktorunuzdan idrarinizi bosaltmanizi isteyin doğum sonrası kateterle benim doktorum öyle yaptı narkozu en iyi idrar atıyor bu yüzden mesaneni boşaltmak lazım dedi. Sonrasında bı sıkıntı yaşamadım