Yaklaşık 20 gündür regl olmuyorum. Evlenmeden önce de bu duzensızlık vardı ama yaşım küçüktü. Hormon testlerim , ultrason kontrollerim ve hersey temiz çıktı. Evlendim 2. Ayda doğal yolla hamıle kaldım, ilk çocuğumu doğurdum.
8 ay önce doğum yaptım yaklaşık 6.5 Aydır da sütüm yok, ilaçla kestik sütü. Bebeğim 2.5 aylıkken vefat etmıstı diye. Doğumdan sonra hemen regl oldum, ve en fazla 8 gün gecıkmem oldu genellıkle duzenlıydı. İlk regl kanaması kırkım çıktıktan 15 gün sonra oldu, ve hemen spıral taktırdım. 1 ay sonra geri çıkarttım, duzenlı regl olmaya devam ettim. 1.5 ay önce korunmayı bıraktık( doktor izni ile). bu ay 20 gündür regl olmuyorum, 3-4 gün evvel test yaptım negatif çıktı. Ama hala regl olmuyorum 10 gün evvel eşimle afedersınız bıseyler yaşarken 2-3 saatlık kanamam oldu ve durdu. İlk gece birliktelık yaşamış gibi bi şey oldu, regl belırtılerım bir gelıyor bir gidiyor olucam dıyorum olamıyorum. Doktorum izinde gelmesını bekliyoruz, hamıleysem çıksın, degılsem de regl olayım çok sıkıldım bu durumdan. İlk defa bu kadar uzun sürdü, kan testi verip eşimi heyecanlandırmak istemıyorum. Oğlumuzdan sonra negatif bı sonuca çok üzülür, teste gıdıp de olumsuz olursa.
Bu durumu yaşayan varmı sonucu ne oldu ilk defa gecıktım aylardır bu kadar ve oğlum geç döllenmeydı( ama regl gününde düşük bi sonuçla ogrenmıstım)